Aktualności / Tradycja i nowoczesność w komunikacji

  • Paweł Usakowski
  • 2129 Views
  • Brak Komentarzy
  • budowanie . dziesiątka . komunikacja . PR . public relations . strzał . wizerunek .

Firma PLL Koral wybrała twarz (i włosy) Zbigniewa Wodeckiego do udziału w kampanii reklamowej, która wystartuje w kwietniu. „Łączy w sobie klasyczne wartości z nowoczesnością” – mówi przedstawiciel firmy. Muzyk zareklamuje produkty marki Bracia Koral – Lody jak Dawniej.

Wybór jest co najmniej doskonały i PR-owo wycelowany w sam środek tarczy. Przede wszystkim z powodu targetu do jakiego trafia obecnie Zbigniew Wodecki. Ten, widać, że chyba niesamowicie sympatyczny, gość jeszcze kilkanaście lat temu kojarzył się „młodszej części widowni” głównie z Pszczółką Mają, Chałupamiłelkamtu oraz nieco dansingową (czyli lekko obciachową) muzyką.

I nagle kilka lat temu odjechani kolesie z Mitch&Mitch zdecydowali się przypomnieć światu o nieco zapomnianej płycie Pana Zbigniewa z 1976 r. i zagrali wspólnie najpierw koncert w radiowej Trójce a niedługo później na OFF Festiwalu w 2013 r.

I stało się: Zbigniew Wodecki trafił pod strzechy wynajmowanych czy kupionych na duże kredyty mieszkań ludzi, którzy urodzili się mniej więcej 20 lat po wydaniu płyty, która wtedy przeszła nieco bez echa a teraz stała się kultowa. W jednym z odcinków programu Abstrachuje na YouTube na półce stoi nie płyta Jaya-Z a właśnie Wodeckiego Zbigniewa.

Tak więc wracając do głównego tematu – komunikowanie lodów poprzez artystę, który idealnie łączy tradycję z nowoczesnością, jest znany naszym rodzicom i cenią go 30-latkowie oraz wygląda po prostu na fajnego gościa, wydaje się pomysłem co najmniej dobrym. Sami byśmy tego lepiej nie wymyślili chociaż mamy się za dość dobrych w kwestii komunikacji, PR i budowania wizerunku