ePR

ldpr4

Internet, to szanse i zagrożenia. My od zawsze wierzymy, że przede wszystkim szanse. W kontekście PR oznacza to m.in., że każda Twója informacja, jeśli będzie przygotowana sensownie, zostanie opublikowana w wielu mediach, kierując zainteresowanie na Twoją markę, a czasem – ruch na Twoją stronę, czy bezpośredni wzrost sprzedaży Twoich produktów w sklepach internetowych.

W ramach e-PR utrzymujemy relacje z najbardziej wpływowymi internetowymi serwisami w Twojej branży, co pozwala na sprawną komunikację i regularną obecność Twojej marki w odpowiednim dla niej miejscu i kontekście. Współpracujemy z bloggerami, przekazując im materiały o nowościach w Twojej firmie, produkty do testów, organizujemy wspólnie konkursy etc.

Oczywiście prowadzimy codzienny monitoring Internetu, a szczególnie Social Mediów, by z jednej strony reagować na potencjalne zagrożenia i sytuacje kryzysowe, ale z drugiej – i to przede wszystkim – by wykorzystywać pojawiające się okazje do zaistnienia Twojej marki w pozytywnym kontekście.

Social Media to nie tylko Facebook, Twitter, Instagram czy Snapchat, o których dziś mówi się najwięcej. To także m.in. nieco „zapomniane” tysiące forów, na których codziennie trwają gorące dyskusje na niemal każdy temat. Także na temat Twojego produktu, produktów Twoich konkurentów, czy trendów w branży w której działa Twoja firma. Ważne jest, by kontrolować sytuację i umiejętnie wykorzystywać ją na swoją korzyść.