Konferencje prasowe / Biura Prasowe

ldpr4

Konferencje prasowe mogą być (choć nie muszą) ważną częścią działań budujących dobre relacje z mediami i grupami docelowymi. Wiele zależy od branży, konkretnego produktu oraz oczekiwań mediów i rynku w danym momencie, dlatego nie traktujemy konferencji jako narzędzia oczywistego, natomiast czasem warto się nad nim zastanowić. Na pewno zawsze powinien to być event szyty na miarę konkretnego klienta i jego konkretnego produktu i tu dużą rolę odgrywa właśnie doświadczenie agencji PR.

Często narzędziem wygodniejszym i efektywniejszym od konferencji są indywidualne spotkania z mediami/dziennikarzami i tu oczywiście służymy również naszym doświadczeniem i rozległą siecią kontaktów.

Biuro prasowe – pod tym hasłem kryją się przede wszystkim wszelkie bieżące relacje z mediami, jakie już ma i będzie miała Twoja firma dzięki naszej agencji. Dostarczymy mediom informacje prasowe, artykuły eksperckie, materiały na temat Twojej firmy natychmiast, gdy ze strony mediów pojawi się taka potrzeba (a przede wszystkim wtedy, gdy taką potrzebę wspólnie stworzymy), jak również wtedy gdy taka potrzeba pojawiać się będzie po stronie Twojej firmy. Wszystkich naszych klientów namawiamy do jak najregularniejszej komunikacji z rynkiem z pośrednictwem mediów, tak więc okazji do działania biura prasowego nie brakuje. Prowadzimy również dla naszych klientów biura prasowe online, a więc w pewnym sensie wizualizację wspomnianych działań Media Relations.