PR korporacyjny

ldpr2

Produkt i jego marka to nie (zawsze) wszystko. Pozostaje jeszcze marka Twojej firmy, która często nie jest tożsama z markami Twoich produktów.

Jej odpowiedni wizerunek to podstawa sukcesu. PR korporacyjny to budowanie wizerunku całej firmy w oczach potencjalnych klientów, ale nie tylko, także w oczach dziennikarzy z danej branży, partnerów biznesowych, podwykonawców, jak również obecnych i potencjalnych pracowników.

Działania z zakresu PR korporacyjnego to proces długofalowy, ale przynoszący jednoznaczne korzyści. W tym celu stosujemy szeroki zestaw narzędzi PR-owych, zarówno tych stosowanych w obszarze komunikacji produktowej, jak i zupełnie innych, dedykowanych właśnie działaniom korporacyjnym, np. pozycjonowanie ekspertów, a więc budowanie wiarygodności firmy i jej eksperckości w danej dziedzinie poprzez wizerunek jej reprezentantów. Oferujemy także m.in. wsparcie relacji B2B, zarządzanie sytuacjami kryzysowymi, zarządzanie relacjami z mediami, prowadzenie Biura Prasowego, zarządzanie wizerunkiem kluczowych managerów, doradztwo strategiczne i taktyczne, organizację konferencji itp.

Opowiedz nam o sobie i swoich potrzebach, a my dobierzemy odpowiednie dla Twojej firmy narzędzia.