Wyróżnij się, albo zgiń to jedna z wciąż aktualnych prawd komunikacji. Ale budowanie wartości marki i jej pożądanego wizerunku, to przede wszystkim regularna i wyrazista komunikacja, związana z długofalową i często mozolną „pracą u podstaw”. Obsługujemy kompleksowo marki i produkty naszych klientów w obszarze PR-u produktowego, w zakresie działań mieszczą się tu m.in.
- Relacje mediowe dla produktów/marek – współpraca i utrzymywanie pozytywnych relacji z dziennikarzami / mediami
- Budowanie świadomości i wizerunku marki
- Wprowadzanie nowych produktów/marek na rynek
- Analiza silnych i słabych marki i doradztwo w zakresie komunikacji marketingowej
- Tworzenie strategii komunikacji
- Pozycjonowanie i repozycjonowanie marki
- Współpraca z ambasadorami i liderami opinii, blogerami, YouTuberami itp
- Wsparcie działań reklamowych
- Prowadzenie Biura Prasowego
- Monitoring mediów i reakcja na potencjalne zagrożenia, mogące być źródłem sytuacji kryzysowych
- Monitoring Social Mediów i wykorzystywanie możliwości regularnej obecności marki klienta w nich w pozytywnych kontekstach
- Konkursy z mediami i bloggerami
- Redakcyjne testy produktów