PR produktowy

ldpr

Wyróżnij się, albo zgiń to jedna z wciąż aktualnych prawd komunikacji. Ale budowanie wartości marki i jej pożądanego wizerunku, to przede wszystkim regularna i wyrazista komunikacja, związana z długofalową i często mozolną „pracą u podstaw”. Obsługujemy kompleksowo marki i produkty naszych klientów w obszarze PR-u produktowego, w zakresie działań mieszczą się tu m.in.

  • Relacje mediowe dla produktów/marek – współpraca i utrzymywanie pozytywnych relacji z dziennikarzami / mediami
  • Budowanie świadomości i wizerunku marki
  • Wprowadzanie nowych produktów/marek na rynek
  • Analiza silnych i słabych marki i doradztwo w zakresie komunikacji marketingowej
  • Tworzenie strategii komunikacji
  • Pozycjonowanie i repozycjonowanie marki
  • Współpraca z ambasadorami i liderami opinii, blogerami, YouTuberami itp
  • Wsparcie działań reklamowych
  • Prowadzenie Biura Prasowego
  • Monitoring mediów i reakcja na potencjalne zagrożenia, mogące być źródłem sytuacji kryzysowych
  • Monitoring Social Mediów i wykorzystywanie możliwości regularnej obecności marki klienta w nich w pozytywnych kontekstach
  • Konkursy z mediami i bloggerami
  • Redakcyjne testy produktów